Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 15:22   #64
Paris
Seniormedlem

Paris sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva nå da ..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Takk Paris!

Skjedde ikke stort i dag heller, annet enn at jeg fikk sykmeldingen. De hadde det travelt der borte skjønte jeg, dama i skranken hadde ikke fått snakket med legen da jeg kom. Hun hadde ringt han men ikke fått kontakt sa hun. Så begynte jeg å snakke om at jeg har gått ned 9 kilo og får i meg lite mat. "hva kan du spise da?" sa hun. Rent protein går bra sa jeg, men jeg kan ikke spise så mye som jeg vil, og jeg får jo ikke i meg all næringen jeg skal ha.."jamen da får du bare spise kylling da!" sa hun... sa at jeg spiste vitaminer men syns ikke det hjelper særlig. Begynte å grine til slutt, så hun skulle i alle fall prøve å få ordnet henvisning til ul men resept på calogen var visst vanskelig, de hadde prøvd å gi det på resept til eldre, men det hadde ikke gått..??? Syns det høres rart ut jeg, da...og syns det var teit at jeg måtte begynne å grine for at hun skulle gidde å snakke med legen om dette her. Er veldig lei nå, på sykehuset er det ikke noe problem å få time til ul, men jeg MÅ ha henvisning!

Jeg blir så ufattelig provosert og lei meg når jeg leser dette ... Det er så gjenganger - og man blir jo ikke tatt seriøst? Utrolig viktig at du kommer deg på UL! Nesten så du skulle ringt 113 når du har "anfall" - slik at de kan ta det fra mottakelsen på sykehuset... Når legene er så vonde å be? Jeg syns det er så trist - for det går så mye krefter til å bli hørt! Og i mellomtida har du det veldig vont og får ikke i deg næring... Det er jo ikke noe løsning å si at folk skal leve på kylling? Hvilket svar er det liksom

Masse lykke til! Tenker på deg!

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat