Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-04, 15:05   #10
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Da stiller det seg litt anderledes Amygdala... (Du spurte etter andre eksempler og fikk ett generelt svar ) Men da kan vi nå slå fast at vektøkningen din er hormonell? Og at du har hatt et misforhold mellom karbohydratinntak og energiforbruk? (Karbohydrater er ren energir - og ment for å brukes).

Så nøkkelen for deg vil være å balansere hormonene dine, og komme deg i aktivitet igjen. Jeg vil anta at en lavkaloridiett som Cambrige gjør for lite for hormonbalansen. Atkins er glimrende, men du trenger å være spesielt obs for matinntoleranser og at du klarer å holde et stabilt blodsukker. (Gjenvnt matinntak, og gode karbohydrater (minimalt med polyoler)).

Vil anbefale deg å gå til en terapeut for å få ytterligere hjelp med å stabilisere hormonene din - kan anbefale "Alternativ Ki-Medisin" de driver mye med akupunktur og har hjulpet mange idrettsutøvere til topp-resultater.

Hormoner er kompliserte saker, et svært delikat system. Jeg tror det tar tid å skape ubalanse i hormonene...