Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 21:31   #75
maynard
Medlem

maynard sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 42
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lei av å være feit?

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg må bare få si at rugbrød faktisk gjør deg veldig mett. Jeg slanket meg 40 kg på rugbrød, og jeg var mett hele tiden. Så det du sier her stemmer ikke helt nei.

Fordi om det funket for deg så betyr det for all del at det ikke funker for alle!

Om jeg spiser ei grovbrødskive med vanlig pålegg så ligger jeg langflat meg skjelving og kaldsvetting 3-4timer etter pga lavt blodsukker. Det er jævlig slisomt det, og ned i vekt har jeg ikke gått.

Sorry å si det, ikke meningen å være frekk, men det mest latterlige jeg hører; "det funket for meg, derfor funker det for deg også"

For veldig mange er det ikke sult som gjør at vi ikke spiser høykarbo, for min del så klarer jeg meg fint med minimalt med mat så lenge jeg holder meg til lavkarbo. Jeg har prøvd grete roede, ingers rugbrød og slike fjasdietter.
Og uansett hvor hardt jeg prøvde eller hvor lenge jeg holdt på så gikk jeg minimalt ned i vekt. Grunnen i ettertid er jo klar, dårlig toleranse for karbo.
Trodde det at vi er forskjellige var en ting alle hadde fått øynene opp for innpå her, men der tok jeg feil gitt!

Iforhold til programmet og formuleringen til Kari Jaquesson så er det jo den retningen Norge går. Alle som ikke; trener, spiser sundt, er røykfrie, er slanke vakre og "tar vare på seg selv" har rett til å bli rakket ned på. For vi er jo dumme som brød og har ikke vett og forstand til å ta vare på oss selv. Når vi er slike idioter som tillater oss å bli så feite som vi er så kan vi ikke fovente oss noe annet

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat