Sv: Velkommen til spørsmål & svar
Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.
usikker på om soyamelken min er sukkerfri, men mest sannsynlig siden den inneholder null karber. drikker den ivertfall opp. finner vel ut om det er en partystopper. men dette kan jo være mye annet også? (nøtter, atkins barer) så ikke alltid lett å vite . fløte er bedre da for jeg prøver å få i meg mer fett enn sist gang. går på 20% karber. det strengeste for øyeblikket.
vet du om den nye greske yoghurten gregos er ok? finner den ikke i butikken. men sett dem på reklamen. den har bær i bunnen. ser kjempe god ut!
Les innholdsfotegnelsen på soyamelken så finner du jo ut om den er sukkerfri. Og hvis det er mindre enn 1 karbe per 100 g så ja da er den nok ikke tilsatt sukker.
Denne her er tilsatt sukker (noen tilsetter også eplejuicekonsentrat) men blir allikevel kalt Natural/naturell. Det er helt vanlig for soyamelk og du finner det samme for andre merker også.

Denne her er helt uten sukker:
Synnøve Finden sin har maaaassse sukker, men som sagt du må bare lære deg å lese innholdsfotegnelesen på varene så finner du raskt ut om du kan bruke de eller ei.
|