å dere er så snille og fantastiske! Har ikke opplevd at noen faktisk har hadd troen på meg så jeg hadde ikke laget så harde forventninger til meg selv heller. Men her for man en " må klare det" følelse og dere gir flotte oppmuntringer og jeg tar i mot så vel også tilsnakk dersom jeg skulle være uheldig å ramle av planken i dag tømte jeg ut av skapene al unødvendig mat. uff, det var masse godt og jeg hadde kjempe lyst å lage meg pølser med pasta til frokost. Men jeg bet tennene sammen og stoppet opp, gikk inn på denne siden og begynte å lese. Da jeg så alle kommentarene deres så fikk jeg styrken tilbake igjen og tenkte dette skal jeg klare. Så nå har jeg blitt kvitt det unødvendige for min del. men kan jo ikke forlange at mannen min gjør det samme så blir nok hardt å se han spise vanlig mat. Men som dere sier det handler om sterk vilje, hvor mye vil jeg bli kvitt denne stygge kroppen som også gjør meg deprimert. Nå skal jeg handle inn kylling, masse salat og egg. Melk og jus. Lurte på forresten om det er karbo i sukkerfri brus? det står at det ikke er det. Tenkte at det var noe en kunne unne seg med en dag i helgen? tar i mot tips og råd med et stort takk hvordan belønner dere dere selv? hvordan mat bør en absolutt styre unna? Er nettopp begynt så jeg trenger å komme litt inn i det. Har lest enkelte journaler her inne og jeg må si dere er utrolig flinke! jeg ble kjempe motivert av se og lese hva dere har klart. Dere viser at det går ann og gå ned masse. Alt håp er ikke ute, selv ikke for dem som må ned 50-60 kilo. Slik som jeg må:S min første dag i dag..for se hvordan jeg klarer meg