Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 12:59   #21
sistegang
Seniormedlem

sistegang sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 62
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Min aller beste venn - Pepsi Max

Opprinnelig lagt inn av manebane, her.

Jeg undrer meg over hvorfor det egentlig gikk så greit å slå opp. Jeg kunne drikke 1,5 liter om dagen. Og favorittfrokosten besto av knekkebrød med fårepølse og ett stort glass med Pepsi Max og isbiter.
Pepsi Max var min kos og min trøst.

Men så fant jeg lavkarbo og ville leve litt renere. Og nå har det snart gått 14 dager siden jeg kuttet tvert. Og det har vært NULL problem.

Skjønner ikke at det er mulig jeg...

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

For meg så har det veldig mye med min egen innstilling å gjøre... Jeg har greid å slutte å røyke, snuse og spise hvetemel, selvom dette ga kroppen min utrolige abstinenser i begynnelsen så gikk det seg til..... Disse abstinensene er vel bare et bevis på at det ikke kan være sunt for kroppen

Jeg har slutta å røyke (minst 30 ferdig sigaretter om dagen) og gått ned 55 kg. Så en skulle tro at jeg har litt viljestyrke, men PM den legger jeg ikke fra meg. Kanskje en gang i framtida, men ikke ennå. Jeg er så lykkelig at det ikke er en partystopper for meg. Så jeg skal fortsette å drikke min PM med hevet hode.

sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat