Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-05, 08:03   #24
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Zen

Jeg for min del synes det er sleipt å bruke små, søte barn i reklamen. Det burde vært forbudt å bruke barn, eldre, kattunger og/eller innvandrere i reklamer. Jeg vil ha sort tekst på grå bakgrunn der kun budskapet får plass. Til nød en liten logo.

Et stort bilde av politikerene ville også vært bra. De ville øynene til Høybråten er nok til å skape en ekte velgerflukt!

..Zen er blitt bitt av valginnspurt-viruset, og er i kranglefanthumør.

Når det gjelder det HP sier om SV og regning har han et poeng.. Jeg er SV'er på min hals, men hadde jeg vært valkamprådgiver ville jeg forbudt alle sv-representanter å snakke om økonomi, og heller konsentrere seg om noe de har litt greie på.

Jeg synes de knallblå øynene til Høybråten er vakre jeg og jeg må innrømme at jeg tror du også ville sett annerledes på saken om han ikke hadde vært en politiker som står for noe du misliker.

Jeg er forresten veldig for kontantstøtten, i likhet med flertallet av norske småbarnsfamilier

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat