Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Hei alle sammen.
Jeg begynte egentlig for 8 uker siden, ble ikke med i noe nystartertråd da, men det er sikkert kjempelurt! Håper det er greit at jeg blir med her, så jeg får blitt kjent med folk fra oppstarten 
Jeg gikk ned 2,5 kg første uka, så sto det stille lenge...så gikk jeg opp igjen en halv kg, for så endelig å gå den ned igjen forrige uke...
2.6 kg på 8 uker er ikke all verden...men jeg skal jobbe hardere med å få i meg nok fett, for jeg har virkelig vært flink til å holde meg unna carbs...litt irriterende at det ikke raser av slik andre jubler over egentlig...men jeg liker kostholdet, og føler jeg har fått meg en livsstil, mer enn en slankekur 
Er ganske lik i vekten som Pruttilutt, 181 cm og veier 92.6 kg. Vil i første omgang ned til 80, på lang sikt ned til 75 kg 
Lagde forresten lavkarbo-gulrotkake i dag. Den smakte nydelig!! Også så uvant å spise kake uten dårlig samvittighet 
Ellers har jeg blitt veldig glad i lavkarbo-brød, når jeg ikke orker å lage meg omelett, salat eller andre ting som tar litt mer tid. Anbefales!

|