Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-11, 07:29   #36
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig skuffet og lei meg ...

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

Det er feil. Tyngden på beinmassen varierer faktisk svært lite. Normalområdet for beinmasse for min høyde og vekt er 3,2-4 kg. Min beinmasse er ca 4,2kg, noe som setter meg i kategorien "tung beinbygning". I realiteten utgjør ikke dette mer enn 200g over normalområdet.

Dette stemmer og mange bruker det begrepet med "tung" beinbygning helt feil. MEN det er forskjell i hvordan man er bygd, noen har grov beinbygning (som meg selv) og andre har en finere beinbygning. Dvs at jeg f.eks aldri kan kan bli veldig tynn og smal, slik som venninner av meg. Jeg begynner å få kommentarer allerede når jeg kommer under 65-66 kg (er 166 høy) at jeg ser beinete ut og ikke må ta av mer. Jeg er veldig brei over ryggen, over håndledd, har store hender og føtter og det endrer seg ikke om jeg går ned i vekt.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat