Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-11, 12:37   #12
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Ble så svimmel, hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Dette er ikke nødvendigvis råd som er i tråd med lavkarbo. Her spørs det helt hva daglig inntak av karbo er, og hvor langt man har kommet i omstillingsprosessen. Lever man ketogent vil jeg absolutt ikke anbefale å spise ekstra karbohydrater i forhold til trening, og om man på generell lavkarbo spiser rundt 70 gram karbo om dagen, så vil jeg ikke anbefale å legge på 80 til fordi man trener.

Det tar tid for kroppen å omstille seg, og mens den gjør det bør man ikke trene for hardt. Når kroppen er klar kan du kline til som før. Lytt til kroppen din.

Proteiner etter trening er derimot helt okay.

Nå leser du jo ikke hva jeg skriver. Jeg sier at de generelle rådene er slik, men at på lavkarbo fungerer ikke det, men at man da bør gi kroppen annen næring