Sv: Hjelp til fettfastemeny
Hei Solsikke, jeg har ogsaa hatt en sterk aversjon mot aa maale og veie, men for aa faa til dette er jeg jo nödt. Tror kanskje det kan väre en nyttig vekker for mitt daglige kosthold ogsaa. Jeg har nektet aa veie og telle, for daa föles det som jeg er paa en "kur", og det er jeg jo ikke! (bortsett fra akkurat denne uka da). Men naa som jeg veier og teller baade kcal og karbs, saa ser jeg at det er jo ikke saa mye stress (bruker diett.no), saa kanskje jeg skal fortsette med det en uke eller to naar jeg gaar tilbake til vanlig mat ogsaa. (Vanlig mat = lavkarbo, selvfölgelig). Tror nok jeg har hatt en tendens til aa spise for mye. Jeg er glad i god mat og har ikke värt flink nok til aa stoppe naar jeg egentlig er mett. Disse fettfastedagene kan kanskje hjelpe meg med dette. Det er ganske utrolig aa kjenne seg mett etter aa ha spist saa lite..
Ned 0,5 kg fra i gaar, formen er stigende. Har ikke värt direkte svimmel, men litt saann "lightheaded", men det kjenner jeg ikke noe til i dag. Kan ikke nekte for at jeg har värt litt sulten, särlig utpaa ettermiddagene, men ikke verre enn at jeg har holdt ut. Har ikke bestemt meg for hvor lenge jeg skal holde paa, har sagt minst 3 max 5 dager.
Er ogsaa veldig spent paa aa höre fra Fofa hvordan det har värt etterpaa 

|