Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-11, 18:49   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vin og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Hvitvin er også en fin greie.... eller rein sprit med lettbrus. Rein sprit (som vodka uten smakstilsetninger) inneholder ikke karbohydrater. Sjekk på Vinmonopolet sine sider for hvilke viner som inneholder lite karbohydrater. Tørre viner inneholder som en tommelfingerregel lite karbo, og ofte har de sterkere vinene også mindre karbo. Scroll nederst her så står det sikkert mange tråder om vin.

Når det gjelder om du blir dårlig eller ikke, så er dette forskjellig fra person til person. Noen blir totalt svingstang på to glass vin, mens andre kan drikke tilnærma like mye som før. Her må du bare prøve deg litt fram.... vær forsiktig

Skjønner ikke den jeg... Jeg har jo sett flere steder at sprit inneholder kalorier. Hvor kommer disse kaloriene fra hvis det IKKE er sukker i sprit, ikke fett og ikke proteiner?