Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av maiken32, her.
Takk for svar ! Spennende !
Skjønner at jeg må bruke litt tid på å lese meg opp på dette her !
Innså nettopp at sjokoladen (som jeg ELSKER) ryker 
Jeg er forøvrig 32 år, er 165 cm og 71 kg.
Drømmevekta er 62 kg 
Hvor lang tid bør jeg ha på det ?
Mange som snakker om at de er i ketose, hvor finner dere disse stix'ene som måler dette ?
I morgen blir det omelett til frokost !
Hvor lang tid er umulig å si, det er så mange faktorer som spiller inn... Hadde vært deilig om det hadde vært en fast fasit, men næggu om det er 
De stixa kjøpes på apoteket, Diabur 5000 eller noe slikt, bare si du skal ha stix som måler ketoner i urinen du.
Stix er ikke veldig nødvendig, de fleste merker det når de kommer i ketose, man får gjerne en ånde som kjapt knerter enhver potteplante innen 30 m radius bla Så lenge du vet du spiser riktig spiller ikke stixa noen rolle, men det kan være litt gøy å sjekke litt i begynnelsen.
Omelett er bra mat vettø
Opprinnelig lagt inn av Karbear86, her.
Takk for svar godt å høre det er normalt.. jeg sykler litt da. så utenom fotballtreninga får det holde. se hva jeg orker.. Pitabrød er btw bare godt nok sånn jeg får av hatting, i den fine typen. sånn mykt og godt.. haha nei skal slutte å tenke på det.. lagd meg smoothie nå, så døyver det nok
Hehe, skjønner den Hatting-greia, var definitivt min favoritt "før i tia!"
Men nå frister det overhode ikke med den slags, har smakt det ett par ganger og blir like overrasket over den intense melsmaken.... grøss....
Deilig å slippe slike "lyster"!