Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-11, 08:05   #4
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Nedgang i cm, men ikke så mye i kilo

Har du forsøkt feks Cocosa? Kokos"olje" du finner på helsekost? En skje av den drar opp en del. Jeg tar Cocosa bar på skje eller jeg bruker en teskje i kaffe eller te Finnes 2 typer, en med deilig kokossmak og en uten smak.

Velg de feteste kjøttstykkene, kryddersmør (lager enkelt selv, rør inn gressløk, paparika etc i smøret) på grønnsakene, varme, kokte egg som moses i smør, smelt litt smør i en liten kjele og knekk oppi ett par egg - rør rundt til eggene har stivnet og smøret har "trukket" seg inn i eggene

Eggsalat laget på majones og rømme med litt grønnsaker, rekesalat (enkelte ferdige er greie) -som forøvrig er snaddergodt i en paprikabåt, osv osv.

Det med å bruke fettholdige produkter mer aktivt blir enklere og enklere, og ikke minst mer naturlig etterhvert

Brokkolimos med masse smør og litt fløte, fløtegratinert sellerirot... Masse godt

Gjerne opp mot 3 liter vann! Spe gjerne på med litt Farris slik at kroppen får påfyll av salter

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat