Opprinnelig lagt inn av Sihette, her. Eg drakk vin til osten siste helg, då hadde eg vel vært i ketose ca 2 veker. Eg fant ein lavkarbo rødvin - Jacobs Creek - og skulle i utgangspunktet bare drikke et par glass Men det blei mange glass............ og eg blei full, noe eg aldri og skjelden blir. Dagen etterpå var eg heilt rar - ikkje akkuratt fullesjuk men uvel og rar. Denne veka har eg måtta svi for utskeielsen min trur eg - iallefall har eg ikkje gått ned noe - heller opp noen hundre gram. (er i min 3 veke på ketose og då skjer jo ofte litt stopp eller vektoppgang, men dog trur eg vinen har litt og seie også) Så eg har iallefall lært at eg skal holde meg unna vin så langt eg kan...blir nok fleire veker før eg drikk vin nå, for eg syns ikkje det var verdt det - og er eg egentlig kjempeGLAD i vin Ville bare dele min erfaring da
Opprinnelig lagt inn av Sihette, her.
Eg drakk vin til osten siste helg, då hadde eg vel vært i ketose ca 2 veker. Eg fant ein lavkarbo rødvin - Jacobs Creek - og skulle i utgangspunktet bare drikke et par glass Men det blei mange glass............ og eg blei full, noe eg aldri og skjelden blir. Dagen etterpå var eg heilt rar - ikkje akkuratt fullesjuk men uvel og rar. Denne veka har eg måtta svi for utskeielsen min trur eg - iallefall har eg ikkje gått ned noe - heller opp noen hundre gram. (er i min 3 veke på ketose og då skjer jo ofte litt stopp eller vektoppgang, men dog trur eg vinen har litt og seie også) Så eg har iallefall lært at eg skal holde meg unna vin så langt eg kan...blir nok fleire veker før eg drikk vin nå, for eg syns ikkje det var verdt det - og er eg egentlig kjempeGLAD i vin Ville bare dele min erfaring da
Jeg er også kjempeglad i vin . Selv om jeg vet at den nok sinker vektnedgangen noe, så valgte jeg heller å bruke litt ekstra tid ogikke gi avkall på det også. Det er jo heldigvis valg man kan ta !