|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.
kanskje du spsier for lite fett? få i deg svinekoteletter, biff, ribbe, laks og ha til avocado og creme fraice. fløte i kaffen/te og ostebiter før mddag er en bra måte å få i seg mer fett. du kan få platå av å få i deg for lite mat og særlig for lite fett. ikke spise for mye fiberrik. er dette toppen for deg så ok. kroppen vet egentlig ikke hvordan den skal ta opp cellulose som finnes i fiberrik mat. ikke mye karber, men allikevel. spis mer kjøtt og egg? masse oppskrifter!
Ja, det er fettet jeg sliter med. Er tidligere vegetarianer og klarer bare ikke å sette tennene i biff og den type kjøtt. Kjøttdeig går derimot bra... Har også tenkt tanken om at brøderstatningene kanskje er partystopper for meg. Men hva med feks lavkarbo pai? Vil GJERNE ha tips om alt mulig fett jeg kan få i meg...
Dagens meny:
- et par ss gruuuusom slimegrøt 
- 2 Fiberrik med masse ost og meierismør
- Blomkålstappe med masse smør og fetaost 
- ytrefilet av svin med blomkålstappe
- 1 atkins bar
Kanskje reker og majones til kvelds... Har vært småkvalm hele dagen, håper det er tegn på at ketosen er på vei. Om ikke den blir ødelagt av vinglasset jeg sitter med ved siden av meg nå 

|