Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-05, 16:29   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Oisann Iset, dette var alvorlige tanker!

Noen ganger i livet, så blir det for mye, og da kan det være greit å gi slipp en periode og bare la det flyte til en kommer seg ovenpå igjen. Man kan ikke ta mer tak enn man har energi til.

Men jeg hang meg opp i to ting: Det må ikke være enten eller, kan du ikke finne en mellomting nå da? Jeg vet om en her inne som har fått en plan av Lindberglegene om å følge sin engen rytme. Hun skal være i ketose en måned, og en måed med høyere karber. Nettopp fordi hun sprekker etter ca en måned. Vi må finne ditt svake punkt og gjøre noe med det...

Kan vi ikke lage en liste sammen over måltider du liker, så sette opp en ukesplan med hva som skal inntas til hvert måltid, og en handleliste så du har alt i hus?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat