Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-11, 22:19   #574
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Daydreamr, her.

Hei! Jeg er ny her og har et par spørsmål.. visste ikke helt hvor jeg skulle spørre, så fyrer spørsmålene mine her!
1. Jeg går på fibertabeletter, ca 12 per dag. Bør jeg slutte på dette?JA
2. Kan man spise så mye Sukrin melis man vil, selv om det står at alt er karbohydrater bakpå? Siden det ikke påvirker blodsukkeret - da er det på en måte godkjent? Alt med måte, er vel en pen måte å si det på!
3. Kokosmel, hvor får man tak i dette? Jeg har lett og lett, ingen har det.. jeg vil helst slippe å kjøpe på nett.. Helsekostbutikker
4. Har det ingenting å si hvor mye kalorier du får i deg, så lenge du holder deg på en grei grense med karbohydrater? - planen min er å ligge på omlag 20karb per dag. Da trenger du ikke tenke på hvor mye fett eller kalorier du får i deg, nei!
5. Jeg er giret på å gå ned 5 kg ganske fort - for å føle meg litt bedre i bikini nå til sommeren.. Har noen noen gode tips til meg? :-) Få i deg nok vann og fett, beveg deg så mye du orker og IKKE STRESS med vekta!

Håper du ble litt klokere! Bare spør om det er noe mer!