Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-11, 00:34   #576
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Daydreamr, her.

Tusen takk for svar! men.. hvorfor bør jeg slutte på dem.. ?:\ er i bunn og grunn avhengig.. og så lurte jeg på.. jeg har inntatt 17 karb i dag, men er så utrolig METT. vil jeg fremdeles gå ned da? virker bare for godt til å være sant..

Du svarer vel selv på det! Du trenger da vel ikke 12 (avførings-) fibertabletter om dagen??? Stygg avhengighet! *streng sykepleier*
Med alt fettet du skal spise på lavkarbo har du rett og slett ikke behov for dem heller! Har du forresten sjekket karbo- innholdet i dem?

17 karber er perfekt og er du i tillegg god og mett, har du funnet den perfekte måten å gå ned i vekt ved å spise god mat uten å sulte seg!