Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-11, 10:29   #13
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Proteinshake som lavkarbomåltid

Jeg har en boks fra proteinfarbrikken, whey isolate( har skjønt at det proteinet er visst ikke helt bra), 1.4g karbo pr porsjon. Jeg tar en 1/2 porsjon, 1/2dl fløte, 1-2ss olje, 1 egg, 1dl vann og 50g frosne bringebær. Dette blir en ganske velsmakende shake.

Alternativt lager jeg shake av 2 egg, 1dl vann, 2ss olje, 1/2dl fløte, 50g bringebær og 100g cottage cheese. Ha i søtning etter smak og spe med vann til passe konsistens. Blir minst like godt. Men det er ikke alltid jeg har cottage cheese i hus. Derfor boksen med proteinpulver. Det er en grei frokost når jeg feks må spise tidlig på morran, jeg våkner uggen om morran( dessverre vanlig pga jeg har ME og ofte våkner like sliten og trøtt som da jeg la meg). osv. Eller bare til kos!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat