Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-05, 19:48   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Tusen takk dere. Jeg føler meg litt bedre nå. Litt mer motivert. Trenger bare ltit input fra andre, føler jeg. Og det fikk jeg jo nå.

Lise: ja det med menyplan er jo genialt! Det er så mye jeg liker av lavkarbo egentlig! Så hva er problemet? Nei, jeg vet ikke... Men jeg kan skrive en liste over ting jeg liker, og så kan du jo se over den og komme med noen tips, om du orker? Du er så snill...

guro: ja det er spiseforstyrrelsen (overspising) som ødelegger alt! Jeg sliter med alvorlige sår fra en grusom traumatisk barndom som jeg føler aldri gror. Jeg har fortrengt mye, og da jeg nylig begynte med pusteøvelser, kjente jeg at ting begynte å komme opp på overflaten. Jeg begynte å huske... Det jeg husket var så forferdelig at jeg brøt helt sammen og fikk angst! Så jeg turde ikke fortsette med øvelsene....
Så ja, det er mye som ligger bak. Men jeg har ikke mulighet til å ta terapitimer for jeg har ikke barnevakt på dagtid (umulig) og på kveldstid er det ikke noe tilbud her.

Albertine: TUSEN TAKK! Du er en engel forkledd som et menneske! Vi har det jo på samme måte, det er så likt at vi kunne vært søsken. Nesten skummelt! Så vi to kan absolutt komme langt sammen, jeg tror vi har kjempegodt av å være sammen om dette!
Jeg syns det er en kjempegod ide.