Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 07:19   #1
jenta26
Medlem

jenta26 sin avatar

Medlem siden: May 2010
jenta26 er ny på veien

Vet ikke helt om jeg tør begynne trene enda, hva tenker dere?

hei alle sammen, ja nå har jeg gått ned 3,6 kg på under 3 uker, litt skuffet men men, har gått noen turer, men thats it. jeg elsket jo å trene skikkelig før, elsket spinning.

på torsdag var jeg til sverige med en go venn av meg, men da vi kjørte hjem igjen og skulle ta ferja så ble jeg rar i kroppen og han sa: hva er det med deg? du skjelver jo. jeg følte meg helt skjelven i kroppen, skikkelig forferdelig. da vi kom hjem til han så la jeg meg på sofaen. følte jeg skulle svime av da. men så sovnet jeg, fredagen var jeg mye bedre og tenkte jeg sku gå 1,2 mil, 2,4 mil tilsammen, formen begynte bra, men når jeg hadde gått noen kilometer så måtte jeg sette meg ned også ble jeg helt borte, heldigvis kom en dame forbi og hjalp meg. jeg dro på legevakta den dagen og fikk konstatert at jeg har veldig lavt blodtrykk, jeg skal egentlig ligge på 125, men mitt var på max 98, de andre prøvene var helt fine. han ville ikke sette meg på medisinering enda.

I går svimte jeg av igjen og dro på legevakta, og legen sa jeg måtte dra til fastlegen mandag. jeg slappet av på sofan i går men følte jeg skulle svime av hele tiden.

jeg er litt bedre nå og har veldig lyst å dra på trening i dag, men vet ikke om jeg bør det, hva mener dere?

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat