Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 09:35   #549
Annne
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Tufso: Det er jo størrelsen som teller, ikke vekta Gratulerer med krympingen!

Paris: For meg er alkohol en kjempebrems, jeg må rett og slett bare holde meg unna i en periode tror jeg.. (må ta en eksamensfest da) Spennende å se om du har gått ned i helga. Synes du er veldig flink!!

Euphita: Ja, vi får satse på det.. Vanskelig å sluttte med ubevisst stress :P Men nå er det bare ei drøy uke igjen, og så er der sommerferie! Enn det.. Det har vært så mye som har skjedd, og så kaldt og gufsete ute, at det har ikke helt gått opp for meg at det nærmer seg sommer.. Hva besto den eggedosiskremen av? Egg og sukrin? Det har jeg også spist en gang. usj. Men kjenner meg godt igjen i at middagslurer sender apetitten og søtsuget i taket. Rare greier egentlig. Sikkert bare kroppen som tenker at den trenger ny energi for å våkne.. Teite kroppen :P

I dag er jeg skikkelig støl i låra etter den første styrkeøkten på veldig lenge. Rart å kjenne at styrken har gått ned så mye på så kort tid.. Dvs, jeg kunne nok løftet ca det samme, men støl er jeg altså. Muskler er virkelig ferskvare - på 1 mnd er mine gått ut på dato :P

Veide 66,6 i morges.. Skal prøve å slutte å snikveie meg, og vente til tirsdag som har blitt min nye veiedag. Så får vi se.

Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat