Ny på ketolysekuren
Heihei
Jeg er ny her inne.Har gått på ketolyse en gang før og da gikk jeg ned ca 8 kg på 8 uker..Dette kom snikende på igjen etter ca 1 års tid me masse og (og dårlig ) mat for kroppen min.Jeg begynte med dårlig vaner,som goderi og pasta,brød og lignende å da la jeg på meg igjen.
Jeg sliter i tillegg når jeg spiser brød og drikker melk.Ser ut som jeg er høygravid og har forferdelige magesmerter.Drikker jeg kakao må jeg rett på toalettet.
Har ikke vært hos legen å sjekket,har bare begynt å holde meg unna det,da går det veldig mye bedre.
Jeg begynte på denne kuren igjen tirsdag 31,mai og er kjempemotivert.Er kommet til det stadie kor eg ikke føler meg vel me meg sjøl i det hele tatt.ALDRI har eg vært så stor som eg e no..Vi ikke pynte meg,vil ikke prøve eller kjøpe klær og hater det å vise meg frem til samboer.
Jeg har skrevet notater og holder meg helt til kuren.Håper å kunne klare å leve slik resten a livet,når jeg alikavel ikke kan spise mel og melk.
Det som kan bli vanskelig for meg er å holde seg unna frukt og godteri.
Så kommer noen spørsmål.
1)Kan jeg ikke spise noe typer frukt?
2)Hvor ofte må en spise og skal en spise selvom en ikke er sulten?
3)Noen "dietter" har slik at en ikke bør spise etter ett viss klokkeslett på kvelden.Dette gjelder vel ikke oss?
3)Noen som har noen ekstra gode tips som jeg bør ha me meg videre?
Ha en flott søndag
Klem
|