" Men jeg har ikke mulighet til å ta terapitimer for jeg har ikke barnevakt på dagtid (umulig) og på kveldstid er det ikke noe tilbud her. "
Har du INGEN du kan spørre som kan være barnevakt på dagtid???
Ingen dagmamma i området som kan passe på de timene det tar?
Jeg er sikker på helsepersonellet på stedet du bor helt sikkert kan finne en ordning som gjør at du kan gå i terapi... INGENTING er umulig..
og folk som forstår seg godt på sånn sier at jo lenger man venter jo verre blir det--så hvorfor ikke ta tak i ting NÅ istedet for å utsette det... lett å si ja- men når man dveler er det best å bare skynde seg å gjøre de tingene man utsetter, bestille time, få ordnet med barnepass, og heller være sjokkert og litt skremt over seg selv etterpå mens du venter på timen, men STOLT over at du har tatt tak!
Jeg er kanskje ikke så aktiv til å skrive i journaler etc her inne så kanskje rart at jeg skrivernoe nå, men har jo lest litt her inne og jeg har inntrykk av at du er en ressurssterk person - så benytt deg av det!
Jeg heier på deg!
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step. ( Martin Luther King Jr.)
|