Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 22:49   #70
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 46
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva nå da ..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?

Det går litt bedre her faktisk!!

Virker som det hjalp å holde seg unna grønnsaker en stund. Har spist bare proteiner og meieriprodukter en stund nå. (Yoghurt, smør, cottage cheese osv). Prøvde å spise litt jordbær i går, det gikk bra! Har prøvd litt saus til maten (av den typen som er laget av grønnsaker og krydder og moset), det går bra. Hovedingrediens er da tomat. Klarer ikke spise så mye, er jo vant til å spise veldig lite nå, men får i alle fall i meg litt mer.
Orker mer!
Deilig å slippe smerter. Sånn det ser ut nå kan det nesten se ut som det går over av seg selv. Ingenting er bedre enn det! Selv om jeg gjerne skulle visst hva som forårsaket dette.

I dag har jeg gjort altfor mye og er helt gåen. Beina svikter nesten. Men det var så deilig å kunne være litt aktiv igjen. Har vasket og støvsuget bilen utvendig og innvendig sammen med mann og barn. Og vi var tilogmed en liten tur på stranden.

De siste minuttene før sola forsvant bak åsen lå jeg i hengekøya i hagen..nøt solstrålene og betraktet edderkopptråder som hang som små livliner ned fra greinene på epletrærne..en utrolig vakker kveld, og glad jeg fikk nytt den.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat