Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 00:45   #22
dreams
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
dreams er på en erverdig vei

Sv: Blodprøver ala Sofie Hexeberg

MarTar og lucifine: tusen takk

Bindi: Okei, men da tok du prøvene der kanskje? Jeg har aldri betalt noe for å ta blodprøver, verken hos legen min eller på sykehuset. Hvis det er sånn at man må betale der tar jeg heller med meg lappen på sykehuset. Tar man tlfkonsultasjon får man det jo uansett i posten, så det er vel valgfritt.

Skjønner at timen der ikke bare var positiv. Hadde noen sagt det til meg hadde jeg begynt å gråte..grunnen er som du sier at en vet det selv og at det er en grunn for at man er der. Jeg er livredd for å få høre sånne ting som at jeg er så tung e.l, for jeg er så hårsår når det gjelder slik. Det skal ingenting til før jeg bikker over, men det henger vel sammen alt dette. Jeg har alltid høyt blodtrykk hos legen, og det kommer ikke til å være noe lavere hos Sofie Kom gjerne med en oppdatering etter du har vært til kontroll

Og til dere andre prøver hos legen så har dere har rett ja. Jeg har fått beskjed om det at selv om legen sier at de er fine så kunne ting vært justert til det bedre. Det var også en grunn til at jeg nå velger Sofie, for å se hva som skjer med stoffskifte og om det kan gjøres noen endringer. Og som det blir nevnt at tørr hud er en grunn så må det være noe galt. Jeg har alltid vintertørr hud, men det er jo på denne tiden det begynner å gå over...men nå er jeg jo så tørr atte fy, til og med på steder som jeg aldri har slitt med tørr hud, det er også slitsomt da. Føler liksom at jeg ikke fungerer optimalt.

Blir spennende å se.. nå gjenstår det bare å få rekvisisjon på taxi fra fastlegen så jeg kan ta konsultasjon hos Sofie ansikt til ansikt og ikke via telefon

Takk for alle svar, skulle jo spurt myyye tidligere.

dreams er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat