Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 02:10   #162
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Kjære trådstarter:
Jeg la inn søkeordet "babymat dietten" på google og fant mye om denne dietten. Blant annet tråder svært lik denne.
Tror du finner mer om emnet ved å google, hvis det da ikke er du som har startet flere av trådene da?

Uansett, om du virkelig vil spise babymat som snop en gang eller to i uka, så ser jeg absolutt ikke noe galt i det.
Jeg koser meg med ei deilig kake eller en ekstra god dessert minst en gang i uka (selvfølgelig lavkarbo), men hvis det som trigger dine smaksløker er babymat, så vær så god.

Det som slår meg i innleggene dine er vingling mellom
-spise babymat fordi det er godt og lettvint
-vektnedgang

Skal ikke uttale meg så mye om babymatdietten annet enn å si at mine fire sønner er oppvokst på hjemmelaget mat fordi jeg ikke er tilhenger av salt og tilsetningstoffer i maten, men som voksen velger du selvsagt selv hva du vil stappe i deg.