Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 08:47   #994
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Da er samboeren skysset ut av huset og på vei til Hamar, så her sitter jeg i alene-hjemme-vogna - litt trist men litt godt også
Har store planer om å benytte denne uka til å avslutte mitt forhold til pepsi max, for jeg tror dette har en stor del av skylden for at jeg sliter veldig med søtsug.
Kommer nok til å være rimelig irritert, så da passer det jo å være hjemme alene
Nå er frokostvogna besøkt, og jeg er i ferd med å sette meg tilrette her i hjemmekontor-vogna.

Ha en herlig mandag alle sammen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat