Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 09:22   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Forhold, overvekt og dårlig selvbilde

Litt av min historie står i denne tråden.
Da jeg traff min mann for snart 20 år sien, hadde jeg nettopp vært svært syk og gått ned mange kilo. Var derfor ganske slank og lekker!
Han er 193 høy og veide vel ca 72kg på den tiden, altså svært tynn!

Ganske fort begynt han å mase om å få barn. Jeg var ikke i mot det, men advarte han om at jeg kom til å legge på meg og ikke kunne love at jeg klarte å gå ned igjen(visste jo ikke om lavkarbo den gangen).
2 barn og over +30kg senere er det ikke bare jeg som har lagt på meg, gitt! Er ikke akkurat redd for at småbertene skal stikke av med han. Han er også nesten 30kg tyngre og selv om det syns best uten klær, likner han ikke mye på den mannen jeg giftet meg med for 16 år siden!

Essensen:
Jeg er snart 44 år gammel, har en BMI på 37, har arr etter bukplastikk og andre operasjoner, hengepupper og ødelagt, tykk ankel. Jeg har psoriasis og rosacea, bruker briller og farger mitt grå hår!
Likevel finner min mann meg attraktiv og sexy!
Akkurat som jeg aldri kunne tenke meg noen annen mann, "øl"vom eller ikke!