Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 11:37   #7
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Forhold, overvekt og dårlig selvbilde

Vi tror jo det vi er "opplært" til, at menn er overfladiske og kun bryr seg om utseende!
Og så viser det seg at det kun er et fåtall som faktisk er sånn!
Jobben må vi gjøre i vårt eget hodet, men det er jammen ikke lett, hjernevasket som vi er!
Moren min skrøt på seg her i dag at hun hadde lært meg å like kroppen min uansett, men der tar hun nok litt feil. Greia er rett og slett at jeg ikke har anlegg for anoreksi, tror jeg! Har jo prøvd å slanke meg pga misnøye med egen kropp mange ganger, men sprekker hver gang, selv på lavkarbo/ketolyse.

Min "innsikt" har kommet med alderen og godt hjulpet av min elskede mann, har jeg sakte, men sikkert, godtatt at dette er meg! Står på venteliste til slankeoperasjon, men det har med helsa å gjøre, ikke utseende! Arr, ødelagt ankel, briller og grått hår blir jo ikke bort om jeg blir slankere!

Som Carisma sier, jeg er jo ikke kroppen min! Det er det som er inni som er meg!