Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 15:13   #168
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Du sier noe der. Rart så naive man er. Nesten så jeg savner det

Eyhh, ikke skjær oss alle over én kam, det er ikke alle 20-somethings som spiser babymat eller 40 bananer daglig- selv har jeg ikke spist babymat siden jeg, uhhm, var baby.

Jeg har ikke scannet næringsinnholdet på babymat noengang, siden jeg verken ER en baby eller HAR en baby og derfor ikke har noen ting i babymathylla å gjøre- men jeg har gått over til kattungefor til katten min for å få henne til å legge på seg...

Btw, burde ikke morsmelk inngå i babymat-dietten? Hvis man virkelig skal gå så langt som å leve på babymat i utgangspunktet?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat