Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 15:56   #29
Basics
Juniormedlem
 
Basics sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 61
Innlegg: 33
Basics er på en erverdig vei
Smile

Sv: Blodprøver ala Sofie Hexeberg

Opprinnelig lagt inn av dreams, her.

Hei.

Det er slik at jeg ikke går ned i vekt med lavkarbo, jeg har vel nå prøvd det som er å prøve av variasjoner, legge til i kosten/ta vekk fra kosten osv. Jeg går av og til opp i vekt også, som jeg har gjort nå i det siste og dette er så utrolig frustrerende. Deppa blir man Har holdt på i 1,5år nå og aldri gått ned noe, jeg gir snart opp må jeg innrømme, men så var jeg inne på sidene til Sofie Hexeberg`s klinikk, og har også vært i kontakt med Sofie selv. De tar blodprøver, og de tar visstnok flere enn de standardprøvene som legene tar. De prøvene er nemlig helt fine hos meg. (medisinert med levaxin pga lavt stoffskifte da) Men det er ganske dyrt, derfor lurer jeg jo litt på hva folket her mener? er dette noe som er verdt pengene for å kanskje finne ut hva problemet eller er det ikke nødvendig? Jeg får ikke noe hjelp av fastlegen, bare at jeg måtte trene hver dag, noe jeg gjør..

Det er frustrerende å ikke gå ned i vekt til tross for alle iherdige forsøk, og går jo på motivasjonen løs. Jeg har lest boka til Hexeberg (to ganger) og ser at hun har hjulpet utallige mennesker med diverse plager, og anser at hun derfor må være verdt en konsultasjon eller to. En annen ting jeg ville anbefalt, var å kjøpe den nyeste boka til Sten Sture Skaldeman: "Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?". Har ikke lest boka selv, men den skal inneholde mange nyttige tips for de som sliter med slike problemer.
Lykke til!

__________________


Basics er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/LCHF Svar med sitat