Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 02:52   #1
mio87
Medlem

mio87 sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
mio87 er på en erverdig vei

Hodepine og økning av karbo?

heisann

jeg har lenge slitt med hodepine og migrene samt andre ymse symptomer. Blir fortsatt tung i hodet dersom jeg ikke spiser når jeg blir skrubbsulten og det kan jeg egentlig ikke skjønne nå som jeg spiser høyfett kost, menmen..

jeg har prøvd og være i ketose en stund, men hodet mitt r på nippet til migrene likevel.. sånn, hver dag... så, igår da jeg fikk vondt i hodet, skulle jeg tilfeldigvis spise en lavkarbokake jeg hadde laget selv, men som jeg visste at kom til og vippe meg utav ketose. Hodet mitt ble straks bedre, og idag har jeg ikke telt karber, spist ganske mye.. og jeg har ikke noe hodepine, eller jeg hadde litt men en paracet og ibux tok smerten (noe jeg ellers aldri kan ta, da det må sterkere medisiner til)

Jeg har også vært svimmel,kvalm og på nippet til besvimelse.. men jeg skal jo ned 60 kg liksom, vil gjøre det mest effektivt..

Hva tror dere? tåler jeg ikke ketose?

mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat