Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 11:50   #7
Lil@
Medlem

Lil@ sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 42
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Hmh, mange gode råd.. da skal jeg gjøre det før helgen igjen, og satse på å klare meg igjennom en helg uten mer karbohydrater enn i ukedagene..

Jeg er en kjedespiser, og i helgen var jeg alene hjemme med minstejenta, og da endte jeg med å kjøpe sjokolade.. ikke fordi jeg nødvendigvis hadde så lyst på sjokolade.. men av gammel vane. Type trøstespising, som igjen fører til dårlig samvittighet, som igjen fører til - du KLARER det ikke lell - holdning.
Jeg har lovlig godis i hus og vet dere, ikke ulovlig.. jeg har ett skap med flere atkins-barer i diverse former og varianter, men jeg glemmer av dem.. har jeg de lettere tilgjengelig så spiser barna dem opp

Jeg skal på skoleavslutning for begge barna på onsdag, og skal da bake kake.. den skal være lavkarbo rett og slett fordi jeg tror fler ville vært glad om det fantes ett slikt alternativ på kakebordet da fler og fler spiser lavkarbo.. Lurt ikke sant?