Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 17:38   #11
kjerstiva
Medlem
 
kjerstiva sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bodø
Alder: 44
Innlegg: 262
kjerstiva er på en erverdig vei

Sv: Forhold, overvekt og dårlig selvbilde

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Jeg trenger å lufte litt tanker og gjerne høre andres historier..

Etter å ha vært overvektig så lenge jeg kan huske, har det gjort sitt med selvbildet mitt. Jeg har ikke vært mye mobbet, men livet mitt har vært det stikk motsatte av de "fine og tynne" jentenes liv.

Nå som jeg er overvektig er det bare umulig å være komfortabel i sin egen kropp. Nå er jeg skikkelig fortvilet da det begynner å gå utover meg og kjæresten min. Jeg klarer ikke å være helt komfortabel med han når jeg hater kroppen min

Han vet hvordan jeg føler, og han vil så gjerne at jeg skal føle meg trygg med han, og vite at han elsker meg uansett hvordan jeg ser ut. Jeg forstår godt hans frustrasjon, det gjør han ganske lei seg til tider.. Noe som bare gjør det enda vanskeligere for meg

Vil gjerne høre litt hvordan dere ville taklet denne situasjonen, og om hvordan dere som er overvektig med dårlig selvbilde takler å være i et forhold..

Jeg har ingen gode råd, desværre. Jeg er selv singel på 3 året, da mitt eget selvbilde ikke tillater meg å gå inn i et forhold

kjerstiva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 50 karber om dagen Svar med sitat