Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 18:03   #1
Lykkekula
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2011
Lykkekula er på en erverdig vei
Smile

You made my day

Er det ikke gøy når folk bare blir stående og måpe når de ser deg, fordi du har tatt av så mange kilo? Det opplevde jeg idag! En kunde som var innom kontoret klarte ikke å snakke, bare smilte, fordi jeg var blitt så tynn i ansiktet

Jeg får så mye positiv feedback for tiden at jeg egentlig blir helt målløs, jeg syns det er så flott at folk tør å gi positive tilbakemeldinger om et emne som kan være ganske tabu/vanskelig.

Bor på en liten plass og er åpen om at jeg spiser lavkarbo, det har aldri vært noe problem. Mange stopper og spør hvordan det går, hva jeg spiser og jeg legger ut alt om lavkarboens fantastiske verden. Familien rundt spiser også delvis lavkarbo, men de er ikke overvektige, spiser kun for helsegevinst. Ergo er alle middagene vi blir invitert på lavkarbo! Er det ikke fantastisk

Så en tung arbeidsdag ble avsluttet med dette kundebesøket og jeg fikk så lyst til å rope: U MADE MY DAY!

La oss alle bli flinkere til å gi komplimenter og positive tilbakemeldinger, det gir så mye