Sv: Kan jeg få litt mer hjelp, vektstopp?
Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.
Ja, jeg har lest den, men det hjelper så lite når man føler at man ofrer så mye for så lite, dessverre
Nå stresser jeg ikke "til vanlig", men enkelte dager føler jeg for å blåse ut her inne, få råd og støtte og kanskje noen tips med på veien.
På to og en halv måned har jeg gått ned 3 kg. Med det tempoet der så kjenner jeg at jeg blir frustrert, lei og sliten. Det er ikke så lett å være i ketose hele tiden, måtte avstå fra så mye og faktisk få så lite igjen. For jeg synes ca 1 kg i mnd er lite, det er det andre går ned i 14 dagene.
Det å være overvektig er ikke bare bare, og jeg vil virkelig ha disse kgene vekk, men det virker bare så umulig 
1 kg i mnd er 12 kg på et år det, og det er mye Det går tregt her også, men stresser ikke noe med det siden helsa ellers har blitt så mye bedre 
Prøv å tenkt på alt det andre positive som skjer på ketolyse, og ikke heng deg så opp i vekta. Det tar den tida det må ta for å gå ned Har du målt deg? Kanskje du krymper litt her og der sjøl om vekta står stille 

|