Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 19:20   #18
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Jeg pleier å ha små lekre snadder-retter stående klar i kjøleskapet, pent lagt på en asjett. Da er det bare å flerre olasten av og kose seg med lovlig snadder.
Klok av skade lager jeg alltid flere porsjoner, fordi når godsakene ligger pent anrettet på en asjett så er det ikke bare jeg som forsyner meg
Var veldig glad for at jeg har denne vanen på søndag da jeg bakte Eddie Eidsvåg sitt "Aftenbrød". Det inneholder bl.a. 150 gram honning og lukter sinnsykt godt når det er nystekt. Tennene mine løp i vann av den lukta og minnet om den smaken.
Trøstet meg med en asjett med eggerøre, røkelaks, asparges og hjemmelaget majones..........