Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 00:57   #13
1Nick92
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
1Nick92 er på en erverdig vei

Sv: Skal 8 kg ned, på 10 uker

Opprinnelig lagt inn av Greddy, her.

Hvis det er vanlig norsk kosthold med brød og poteter som statens ernæringsråd anbefaler, så er det nesten umulig å ikke rase opp igjen, uansett hvilke dietter du skal følge for å gå ned i vekt.

Som alle de andre sier, så må du nok holde på en diet for resten av livet og heller ha "utskeielser" en gang i helga.

Skal du med formodning gå over til lavkarbo og ha en spisemønster med å spise etter sulten og ikke etter klokka, så kommer du nok til å spise ganske ofte i begynnelsen, helt til fettforbrenningen får starte, da kommer du bare til å ha 1-2 måltider til dagen. Da passer det ypperlig med PSMF kombo med LCHF. Jeg antar du vil ha fram sixpacken?

Ja. det er vel i bunn å grunn fettprosenten som skall ned. Men jeg har ikke målt den for øyeblikket.

Men med et måltidsmønster med PSMF og LCHF hva innebærer det? Lest litt om begge ting, men usikker på helt hva du mener.

Er det noen form for spisedag under et slikt kosthold (mye karbo endag i uken) ?
Hvor ofte spiser man? Hvor lenge kan man gå på et slikt kosthold, for så å sakte gå over til et sunt (normalt) kosthold som jeg kan vedlikeholde en lav fettprosent.

1Nick92 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen ennå Svar med sitat