Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 08:00   #22
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skal 10 kg ned, på 8 uker

Jeg har retta på trådtittelen, så det stemmer i forhold til din egen korreksjon her.

Jeg tenker også at du burde skru ned forventningene dine akkurat i forhold til kilo, og heller bare prøve ut et kosthold, OG lese boka til denne filosofien. Ketolyse er i utgangspunktet ikke et dumt forslag, ettersom det er en fin og enkel diett, MEN det er en ketogen diett, og det kan gå et par uker pluss minus hvor du kanskje ikke kommer til å ha overskudd til å trene så mye som du gjør nå mens kroppen din omstiller seg til full fettforbrenning, sånn sett kan det være greit å ha en litt langsom overgang hvor du kutter ut litt og litt karbo.
Periodisk fasting er ikke så ille om man spise mye og fet mat innen for de timene man ikke faster, jeg gjør det helt av meg selv, men har aldri planlagt det.

Men jeg synes absolutt du burde ta en kroppsanalyse og så heller fokusere på fettprosenten din, HVIS den er for høy. Normal fettprosent for kvinner er mellom 20 og 30%, så det er et stort slingringsmonn.
Ellers er et lavkarbokosthold helt ypperlig for treningsformer der du trenger utholdenhet. Går du på fett går du så og si aldri tom.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat