Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 11:07   #77
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Det er helt umulig at du ikke kan komme deg inn i, og se smashing ut i, vanlige bukser- det være seg jeans, dressbukser, chinos etc. Hiv tightsene, de er for folk som ikke ser bra ut i bukser. Spesielt de trekvart-lange tightsene, jeg har allerede fått Cyan til å love å ALDRI bruke sine mer. Du er så liten at du til og med vil se bra ut i skinny jeans- uansett bukser, velg noen med middels eller høy midje, slik at du ikke får "muffintop".

Slå deg løs med farger, du TØR! Jepp, det gjør du! Sant? Gjenta etter meg: JEG TØR! Du kan LETT gå i lyse farger, og du har ikke noen forskjeller på over-og underkropp som må "jevnes ut", så du kan gå i hvit topp og hvite jeans om du vil (hvite jeans, spesielt med hvit topp, er dog veldig eurotrash, men du KAN bruke det

Du har flotte skuldre og armer, fremhev dem gjerne-og som meg er du ikke utstyrt med dobbel f-pupper, så du kan rocke stroppeløse topper/kjoler.

Hvis du skal ha noe som er like behagelig som tights, men ikke så kjedelig, gå for en maxikjole eller et maxiskjørt, veldig trendy denne sesongen iflg. norske moteblader (veldig trendy i fjor sommer iflg. utenlandske blader, men...).

Det er litt vanskelig å gi råd til noen som kan gå i nesten hva som helst- så lenge du unngår noe som strammer inn over magepartiet, og empireliv (sistnevnte vil få deg til å se 10 kg tykkere ut). Og BRENN tightsene, og, hvis du har sånne treggings-greier, sånne tights som skal se ut som jeans, BRENN dem også, de er det verste som har skjedd i motebildet siden trekvartlange tights.

Husk høye hæler- får deg øyeblikkelig til å se enda slankere ut, og gir deg bedre holdning. Og ser bare så innmari bra ut. Norske kvinner må gå mer med hæler!

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Neida, jeg er student, og kan kle meg akkurat som jeg vil. Når det gjelder hva jeg liker, så er det et skikkelig vanskelig spørsmål. Jeg har egentlig aldri likt å handle klær osv. Aldri følt meg vel. Nå som jeg snart er der jeg vil med vekten, begynner jo ting å endre seg... Vanligvis ville jeg kledd meg i mørke farger, gjerne svart og brun. Store løse topper.. Og tights.. Jeg går alltid i tights. Bukser ser jeg ikke på lenger, for er vant til at det ikke er noe som passer. Nå er det vel kanskje ikke sånn lenger.. Er forresten 172 høy.

Så hva liker jeg..? Det har jeg vel ikke svart på enda.. Jeg vet ikke. Men jeg har lyst å kle meg fargerikt, og i klær som faktisk passer meg.. Jeg tør egentlig ikke. Men blås i det!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat