Sv: Vektnedgang - en bonus
Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.
Hopp og sprett og tjo og hei!!!
For en energi!!!!!! Føler at døgnet har flere timer nå enn før jeg ble "ketogen". Vekta er ganske stand by, men det bryr meg ikke så mye. Deilig å vere frisk og rask. Har sittet å lest litt alle disse "syteinnlegga". Synes synd (og blir litt irritert) over de som bare ser det negative i dette kostholdet, og som føler at de ofrer såååå mye. Mener at vil de heller putte i seg den gifta som har gjort at de er hvor de er i dag, så velbekomme!!
For meg er dette ikke en kur, men en kostholdsendring!!
Er sikker på at stress og negative tanker veier minst 5 kilo 
Ha ein super dag der ute, alle sammen. Tenk positivt. Tenk helsegevinst først og fremst!!
Kloke dama!!!
Jeg begriper ikke hva vi lavkarbere liksom "forsaker" jeg! Poteter, sukker og mjøl?
Tenk på all den deilige maten vi kan spise, i stedet for de få matvarene som ikke er bra for oss, og som vi dessuten blir dårlige av!
Har du forferdelig lyst på sjokolade? -Jammen så spis sjokolade da, men velg kvalitet framfor kvantitet. En liten bit som nytes smaker mye bedre enn ei plate som stappes innpå. 
Kan ikke spise brød, sa du? - Neivel. Har du vurdert å bake sjøl i stedet for å trive med deg en kneipp fra butikken?
Jeg tror jammen jeg velger å være kreativ og bevisst i matveien enn å forsake helsa, gitt! 
|