Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 14:37   #120
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Opprinnelig lagt inn av Kathja, her.

jeg har masse energi men musklene vil ikke være med .Helt rart å føle seg sprek men at musklene ikke har fått samme beskjed liksom

Blir utslitt i beina av en kort liten bakke jeg før kunne gå uten å tenke over,men regner med at kroppen trenger mer tid (3 uker på lavkarbo) og prøver å ikke la meg stresse opp.
Det eneste som er ille,er kramper i alle muskler og spesielt i leggene enda jeg hiver innpåca 500mg magnesium hver dag.Men tatt blodprøver hos legen nå,sjekke lagre osv .

Jeg er også "tung" i muskulaturen, selv om energien er der. Klarer ikke å løpe så fort og langt, men løfte vekter det kan jeg og jeg har holdt på i snart 2 år med lavkarbo og mesteparten i ketose. Jeg går veldig raskt opp i høy puls, men eg kan ligge høyt i puls utrolig mye lengre enn før.

Det er nok sånn at mange må endre en del på treningsregimet og kanskje trene litt anderledes når de går på lavkarbo. Finnes en del tråder her inne om trening og lavkarbo.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat