Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 21:49   #25
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Kolesterolet mitt har gått "gjennom taket"

Jeg er personlig ikke så bekymret for kolesterolet mitt, jeg har en kul lege som ikke skjønner hvorfor de senket normaltaket fra 7 til 5, når så godt som alle damer i fertil alder dermed vil ha forhøyet kolesterol.

Hvis du har gått på statiner i åresvis er det mulig at dette er kroppens motreaksjon, at det går over etterhvert når det ikke kommer kunstige kolesterolsenkende midler tilbake i systemet.

I alternativ medisin skal Rød ris ekstrakt virke kolesterolsenkende uten bivirkningene. Google rundt og pass i tilfelle på å bestille fra eu-land, dette regnes som legemiddel i Norge og er ikke i fritt salg (dvs naturmiddel med dokumentert virkning som ingen vil betale for å markedsføre, for det kan ikke patenteres.)

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat