Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Morla, her.
Hei alle sammen, får jeg leke med dere? 
Hev meg spontant på en ketolysekur på lørdag (4/6). Det har gått veldig bra hittil, synes jeg spiser masse godt og veldig variert, og koser meg virkelig med maten. Har vært i ketose siden søndag, ikke følt noe ubehag utenom stålånden fra helvetet. Ugh!
Har sniktittet på vekten, ser ut til at jeg har gått ned et kilo i løpet av disse dagene, yey! Måtte det fortsette!
En ting jeg lurer på: jeg er fremdeles ikke kommet dit at sultfølelsen er dempet. Jeg spiser mye, og blir sulten igjen etter 4-5 timer. Og i motsetning til mange av dere, synes jeg fett er kjempegodt og sliter litt med å ikke gå helt amok. Elsker ost, rømme, fløte, smør, dressinger osv osv. Har sjekket kostholdet de siste par dagene inne på diett.no, ser ut til at jeg ligger på ca 215g fett (myyye, ja!), ca 130-140 g protein og ca 15 g karbo. Er det ok å spise så mye??? Tenker litt at jeg ikke vil gå for hardt ut, vil ha noe å gå på i tregere perioder. Men kanskje det blir litt for voldsomt? Men ellers går jeg sulten.
I dag har jeg spist:
2 egg, 1 skive kokt skinke, smør, fløte og rømme til frokost.
240 g salmalaks med litt rømme + en stor porsjon blomkålgrateng med masse smør/fløte + litt broccoli
1 Babybelost
1 avocado med ca 50 g reker i lake, litt sirton + en god bit med hvitmuggost. Kunne godt spist mer...
Ble litt lite grønnsaker i dag, hadde så veldig lyst til å fråtse i blomkålgratengen. Ellers spiser jeg varierte grønnsaker til hvert måltid. Drikker også vann jevnt og trutt hele dagen.
Kan jeg fortsette slik, eller bør jeg prøve å kutte ned litt?
Så lenge du holder fordelingen slik du gjør så er det helt greit så vidt jeg vet. Du kommer til å spise mindre helt av deg selv etter en stund. Det regulerer seg selv om du spiser når du er sulten og stopper når du er mett. Vet om flere her inne som ligger på over 3000 kcal om dagen og allikevel går ned 
Velkommen og lykke til videre også forresten 

|