Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 06:17   #7965
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg vet at man ikke kan slanke bestemte deler av kroppen, men jeg spør allikevel, er det noe som kan virke slankende på dobbelthake? Jeg merker at generell lavkarbo gjør underverk med det vanskelige magefettet, men haka har nesten blåst seg opp og begynner å bli litt i veien, er det noe jeg kan spiser eller unngå å spise for å få litt reaksjon der? eller trene på en bestemt måte? Fett er jo fett i kroppen så det kan virke litt rart om en mattype skal fungere for f.eks mage, men ikke haka, men man vet jo aldri.. er litt blond på dette temaet egentlig.

Hihi, ifølge Jan Thomas skal man strekke hodet opp og sitte med tunga ut. Husker ikke helt hvor lenge, men tror du skulle gjøre det sånn 20 ganger eller noe. Hver dag (kanskje flere ganger til dagen).

Men uansett, etterhvert vil dobbelhaka forsvinne. Jeg føler ting går utrolig sakte, men her en dag tok jeg på meg ringen, min favorittring..og den sklei av!!! Jeg har ikke sett de forandringene