Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 08:13   #4
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det?

Opprinnelig lagt inn av beate, her.

Hei hei. Jeg har drevet med lavkarbo til og fra i flere år nå, og tenker at nå skal jeg prøve å stramme inn igjen. Har dog et lite problem som jeg håper dere kan hjelpe meg med. For hver gang jeg har prøvd, så stopper vekta mi på rundt 74 kg (i ketose). Den vil ikke gå lengre ned enn det!! Jeg er 165 cm så med en slik vekt er jeg 10-15 kg overvektig. Jeg tror derfor ikke at dette er idealvekta mi, har faktisk en livvidde på ca. 92 cm på det smaleste og det er altfor mye!! Opplever også at det går enda tregere når jeg trener.

Hva gjør og gjorde dere som hadde 74-76 kg som utgangspunkt? Jeg ser jo at det er mange her i denne kategorien som har klart å gå ned en del i vekt uten å bruke 1 år på 10 kg liksom.
Hvor mye spiser dere? Jeg vil gjerne ha dagsmenyer lagt ut med mengde og slikt

Tror og håper at om jeg har mengder å forholde meg til, så kanskje det vil løsne. Om noen ikke vil legge ut dette her, så kan dere gjerne sende meg privat melding om det Jeg vil bare så gjerne ha litt hjelp slik at jeg ihvertfall klarer å komme meg under 70 kg. Har en vanskelig og vond kropp, og disse ekstrakiloene er derfor ingen fordel da jo tyngre jeg er jo mer smerter for meg

Hei! Det er ikke gøy når en føler at kroppen jobber i mot en. Jeg er nå normalvektig, men jeg har også stått fast med 10 kg overvekt. For å få kroppen i gang var jeg knallstreng på South Beach fase 1 i ca 3 uker, og gikk faktisk ned de 10 kiloene i den perioden. Det kan jo være at det ville være noe for deg også? Du kan lese om SB på forumet, står masse nyttig her, men i bunn og grunn er det lightprodukter, magert kjøtt og grønnsaker med riktig type karb. Det skal sies at jeg synes SB var tøft, og jeg orker ikke en runde til, men at det ga resultater er det liten tvil om

__________________
"The person who says it cannot be done, should not interrupt the person doing it!"




KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat