Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 08:27   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg forsette med Lavkarbo i graviditeten?

Siden du er helt ny på dette foreslår jeg at du begynner med å lese vår nybegynnertråd!
Noe vil ikke være relevant for deg, men det meste er det og det er viktig å kunne litt om prinsippet lavkarbo for å klare å gjennomføre det ordentlig!
Det er jo ikke minst viktig når du er gravid! Gratulerer!

På Fedon Lindberg kan du spise litt(veldig lite) brød og frukt! Rema har Fedons "eget" brød!
Ellers skal du spise deg passe mett hver gang du er sulten! Det er særlig viktig når du er gravid, kan hjelpe mot kvalmen faktisk også, om den kommer!
Var jeg deg, hadde jeg fått tak i (kjøpt eller lånt på biblioteket) Fedons siste bok og brukt pinsen til å lese den nøye!

Masse lykke til!