Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 08:43   #122
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Opprinnelig lagt inn av Kathja, her.

Jeg kan ikke trene pga skade i rygg og nakke,slik som andre kan

så turgåing er min måte å røre på meg,ved siden av tredemølla

Men du har nok rett i at en må legge om måten en trener ja.Kroppen oppfører seg jo annerledes og henter energi på en annen måte.

Blir du himla støl etter bruk av vekter?

Tja det kommer an på hvordan jeg trener og hvor mye belastning jeg har. Nå har jeg trent hardt ganske lenge så nå skal det en del til før jeg ble støl, ble nok mer i begynnelsen da jeg var helt utrent. I går trente jeg beina knallhardt og vil nok merke det i morgen ja, men merker at jeg restituerer raskere både pga av lavkarbo og jeg er mer trent nå.

Ser du nevner at du har skade i rygg og nakke og dermed ikke kan trene som andre. Jeg har en gammal whiplash skade og store ryggproblemer, men har funnet meg en PT som samarbeider med en fysioterapeut, dermed har jeg fått trent på måter jeg ikke trodde jeg kunne. Han passer på meg og jeg har gjort utrolig fremgang, samt at ryggen har blitt bedre.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat